1. Поділ класу на групи. Кожна група визначає лідера, котрий керує їх роботою.
2. Проблемність завдання збуджує активність учнів, спонукає замислитися над матеріалом, з яким вони працюють.
3.Завдання в групі вибираються так, щоб можна було врахувати і оцінити індивідуальний внесок кожного учня.
4.Опора на теоретичні знання учня.
5.Створення на уроці невимушеної атмосфери співробітництва учнів та учителя.
6.Поглиблення теоретичних знань.
2. Проблемність завдання збуджує активність учнів, спонукає замислитися над матеріалом, з яким вони працюють.
3.Завдання в групі вибираються так, щоб можна було врахувати і оцінити індивідуальний внесок кожного учня.
4.Опора на теоретичні знання учня.
5.Створення на уроці невимушеної атмосфери співробітництва учнів та учителя.
6.Поглиблення теоретичних знань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий